Těsnění motoru
Značky
Když se vydáte někam na túru, není horší pocit, než když vám začne téct do bot. Máte před sebou daleký cíl, teplá postel v nedohlednu, ale místo toho se přiřítí bouřka. A pořádná. Prší jako z konve a vy musíte jít dál. To čvachtání, zima a pak ten puch. Mít děravé boty, co netěsní, je velký průšvih. Túra vás přestává bavit, nohy „pláčou a volají“ o pomoc. Něco podobného můžete zažít, když vám netěsní motor u vašeho miláčka. Tenhle stav není vůbec příjemný. Navíc může ohrozit i kvalitu a správnou funkci vašeho motoru.
Těsnění motoru na Dypree
Jestli vám z motorky pořád odkapává nějaký olej, jedno z míst, které může být zdrojem, je logicky z prostoru primárního převodu a spojky. Problém bude v těsnění motoru. Sice jde o obyčejné těsnění, ale jeho nefunkčnost vám může neobyčejně zkomplikovat život. Proto fakt na nic nečekejte a těsnění vyměňte. Buď se do toho pusťte sami, nebo si nechte poradit od někoho zkušenějšího. Případně vezměte stroj do kvalitního servisu. Něco ale rozhodně udělejte.
Na Dypree si můžete vybrat těsnění motoru pro váš typ motorky. Není to žádná složitost. Buď objednejte jen sadu těsnění na hlavu a válec, nebo kompletní těsnění motoru, ve kterém máte všechno, co můžete potřebovat. Taková sada obsahuje těsnění mezi kartery, těsnění pod válec, těsnění příruby karburátoru, těsnění pod víko spojky, těsnění odstředivky, těsnění pravého krytu hlavy, těsnění víčka vačky a těsnění víčka vahadla. Zkrátka utěsněte všechno, co půjde. Budete mít zase na nějakou dobu klid.
Jak říká jedno český přísloví: "Tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu, až se ucho utrhne." Tohle je logické. Každý materiál se opotřebovává. I těsnění u motoru. Jakmile to ale zjistíte, nedovolte, aby se vám to "ucho" utrhlo. To by byla zbytečná škoda navíc. Lepší je dívat se dopředu a být na "bouřku" připraven.