Díly motoru

12 položek celkem

Cena

11710440
111710440

Značky

Položek k zobrazení: 12
Ventilové podložky KTM Husqvarna 390, 401, 690, 701
od 117 Kč

KTM Duke RC 390/690, KTM 690 Supermoto Enduro, Husqvarna Vitpilen Svartpilen 401/701, Supermoto/Enduro 701,

60036035185
Podložka na ventily KTM Husqvarna GASGAS originál
139 Kč

KTM SXF EXC-F 250/350/450/500 2011-2023, Husqvarna FE FC 250/350/450/501 2014-2023, GASGAS MCF ECF 250/350/450 2021-2023

77036035240
Volnoběžná tryska KEIHIN
219 Kč

Volnoběžná tryska karburátory KEIHIN, KTM Husqvarna 2takt, 125-300 ccm

+ další
54531607042
Hlavní tryska KEIHIN
Hlavní tryska KEIHIN
Skladem (1 ks)
234 Kč

Pro karburátory Keihin, KTM/Husqvarna

+ další
54531623162
CRK70004
245 Kč

SUZUKI RMZ 250 2013-2023

CRK70004
CRK70002
249 Kč

SUZUKI RMZ 250 2007-2012

CRK70002
CRK70001
265 Kč

SUZUKI RMZ 450 2005-2023

CRK70001
CRK60001
310 Kč

KTM SX 125/150 2007-2015, SX 250 2017-2022, SXF 250 2006-2022, SXF 350 2011-2022, SXF 450 2013-2022, EXC 125 1998-2016, EXC 250/300 2017-2023, EXC-F 250 2007-2023, EXC-F 350 2012-2023, EXC-F 450 2008-2023, EXC-F 500 2012-2023. Husqvarna TC 125 2014-2015, TC 250 2017-2022, FC 250/350/450 2014-2022, TE 125 2014-2016, TE 250/300 2017-2023, FE 250/350/450/501 2014-2023. GASGAS MC 250 2022-2023, MCF 250/350/450 2021-2023, EC 250/300 2021-2023, ECF 250/350 2021-2023

CRK60001
CRK60002
314 Kč

KTM SX 250 2003-2016, EXC 250/300 2004-2016, Husqvarna TC 250 2014-2016, TE 250/300 2014-2016

CRK60002
Opravná sada řetězového kolečka ALL BALLS BETA 2t
488 Kč

BETA RR 250/300 2t 2013-2022

25-4047
Originální vstřik KTM Husqvarna GASGAS enduro 250 4t
3 958 Kč

KTM EXC-F 250 2017-2023, GASGAS ECF 250 2021-2023, Husqvarna FE 250 2017-2023

79441023044
Těleso škrtící klapky KTM Husqvarna
14 623 Kč –28 %
10 440 Kč

Modely TPI KTM EXC 250/300 2018-2019, Husqvarna TE 250/300 2018-2019

55641001000

Když čtete tyto řádky, v levé části vašeho těla tluče váš motor. Srdce za rok udeří více jak 36 milionkrát. Mužské srdce obvykle váží 350 gramů, ženské pak 300 gramů. Srdce modré velryby pak až 180 kilogramů. Bez srdce se žít nedá. Bez motoru motorka nejede, protože jejím „srdcem“ je právě motor. Jasně, zní to jednoduše, ale motor zase tak jednoduchý není.

V současné době se vyrábějí mašiny hlavně ve dvou motorových provedeních. Jednak jde o takzvané dvoudobé motory, které jsou pro svou jednoduchost a nízkým výrobním nákladům oblíbené hlavně u menších motorek, skútrů nebo mopedů. Dvoudobý motor frčí na principu: sání, komprese, expanze a výfuk. Jeho výhodou ale je to, že se dva děje z tohoto schématu dějí najednou. Zdánlivě jsou „dvoudobáče“ svižnější u startu, ale dlouhodobě náchylnější na opotřebování a navíc, strašně „žerou“. Je to stejné, jako kdyby si k tobě u oběda sednul další člověk a začal ti jíst tvůj vlastní oběd. Ano, záleží na tom, jestli to bude půvabná blondýnka nebo zpocený bezdomovec.

Druhým rozšířeným typem motorů jsou motory čtyřdobé. Mají menší spotřebu i hlučnost, jsou klidnější a udrží si výkon i při nízkých otáčkách. Jejich nevýhodou je větší hmotnost a složitější konstrukční provedení. Jenže tak to prostě je. Jste vy sami štíhlí z papíru? Možná máte nějaká kila navíc, možná máte složité myšlení a nikdo kromě vás a vašeho stroje vám nerozumí, ale to přece neznamená, že jste špatným řidičem motorky. Naopak, taková složitost nebo kila navíc se můžou někdy hodit.

Ať už pro své moto únikové cesty využíváte služeb klasických silničních motorek nebo skútrů, chopperů nebo mašin enduro, motor prostě musíte hlídat a pečovat o něj. Nezapomeňte, je to srdce vašeho stroje. A srdce je jen jedno. Musí pořádně bít. Pravidelně a spolehlivě. Na Dypree vyberte součásti motoru, které potřebujete vyměnit. A pak dejte svému srdci nový impulz. Ta jízda za to bude určitě stát.