554 položek celkem

Cena

55900
155900

Značky

Položek k zobrazení: 554
TYVALVECAP BLK
5 Kč
Kód: TYVALVECAP BLK
Závlačka předního řetězového kolečka KTM originál DIN0471-25X1,64SD Kód: 52033096000
Závlačka pro magnet tachometru KTM Husqvarna GASGAS Kód: 0471009104
RIM TAPE L (1)
41 Kč
Kód: MC-06358-7
Pásek na ráfek 22mm x 12¨, WAYGOM
50 Kč
Kód: M491-094
Pásek na ráfek 22mm x 14¨, WAYGOM
50 Kč
Kód: M491-095
Pásek na ráfek 22mm x 16/17¨, WAYGOM
50 Kč
Kód: M491-096
Drát a nipl CC pro přední kolo 21'' KTM, Husqvarna Kód: 50-0279-1
351570785 2316066721934733 1959386531361668564 n
Doprodej
122 Kč –26 %
90 Kč
Kód: 2500802200030
Pružinka do stupaček levá, KTM Husqvarna (MX od 2016, enduro od 2017) Kód: 79003045000
352221383 951082476110059 5352166536873293238 n Kód: 79003023090
Sada šroubků ACCEL pro brzdový kotouč KTM HQ GAS ACCEL Kód: ADB7
Gufero předního kola originál 35X47X7 KTM Husqvarna GASGAS Kód: 0760354771
Matice palivové pumpy KTM originál M12
Doprodej
219 Kč –40 %
131 Kč
Kód: 78107088014
TT19701001
148 Kč
Kód: TT16901001
VB01G
148 Kč
Kód: VB01G
18 loziskoplyn bez 768x768 Kód: G202V
18 loziskoplyn bez 768x768 Kód: G203V
sleeve thr
150 Kč
Kód: THR.SLEEVE KTM 3
gumova zajistovaci pruchodka tubliss predni nuetech usa i293231
155 Kč
Kód: TU.DF1
gumova zajistovaci pruchodka tubliss predni nuetech usa i293231
155 Kč
Kód: TU.DR1
GFRED GRIPS
160 Kč
Kód: GFRED GRIPS
Ventilek víčka nádrže ACCEL modrý
167 Kč
Kód: VB01BL
i (6)
Akce
255 Kč –25 %
190 Kč
Kód: 24589-TLU100
nue 16 tub gen 2 tir sys rim tap fro
196 Kč
Kód: M491-011
nue 16 tub gen 2 tir sys rim tap fro
196 Kč
Kód: M491-010
TT10601003 Kód: TT10601003
UP 07080BK
201 Kč
Kód: UP-07080BK
SU04948001
Akce
253 Kč –18 %
205 Kč
Kód: SU04948001
UP 07080OR Kód: UP-07080OR
Nahoru
Další produkty

Technika je základem každé správné jízdy, avšak není to pouze o technice jezdce. Důležitá je i ta motocyklová technika, díky které se nebudete bát postavit do stupačky a vzít za plyn. V naší nabídce naleznete veškeré náhradní díly potřebné pro bezproblémový chod motocyklu na trati, ale i součástky nezbytné do silničního provozu.

Doskočíš, dobrzdíš a dorazíš

Na motokrosové trati je to vždycky divoký. Začíná to startem, kdy nepotřebuješ víc než pevný nervy a dobrý postřeh – když se všechno povede, je nutný se odpíchnout vpřed. Naše výplně kol se zakousnou do země a nepustí! Jo, nebýt pneumatik tak se ani nehneš. Teď jsi ale vyrazil správným směrem. Tady ale cesta nekončí. Co třeba až přijde první zatáčka? Za plyn totiž umí vzít každý, ale kdo umí vzít i za brzdy, ten se tím nepochlubí. Ty ale můžeš, protože máš techniku od Dypree.

Člověk se v klopený zatáčce rád blýskne, zvlášť pokud tam stojí fotograf a ty čekáš pořádný fotky, který si pak hrdě budeš moct vystavit na svým profilu. Nebo v ještě lepším případě, když jsi v cíli první. Takže i přes ten nános bahna je důležitý, aby tvoje plasty byly v perfektním stavu a mohl jsi díky nim na fotce zazářit. A když už svůj bike umyješ, není od věci, aby se ti na něm vyjímali i pořádný polepy.

Pro enduro jezdce tu máme přepínače pro světla a elektronika jako startér nebo ultralehká baterie ti přijdou vhod. V terénu je potřeba posvítit si na cestu, takže se na svoje dobrodružství pořádně připrav.

Nezbytné drobnosti

Každý, kdo vyrazí do přírody má rád čerstvý vzduch, a to i tvoje motorka. Proto na svých strojích pravidelně měň vzduchové filtry a na oplátku si čerstvého vzduchu užívej ty. Občas se při takovým provětrávání strojů stane, že to položíš, jako občas každý z nás. Když se ale někoho zeptáš, samozřejmě mu to spadlo ze stojanu, ale ty víš, že i těm nejlepším se občas hodí nový páčky spojky, brzdy, řazení.

Do extrémních podmínek se v našich končinách často nedostaneš. Když ale ano, je vhodné se spolehnout na kvalitní lanka a hadice, který vydrží nejtvrdší zacházení a pořádný výkony, který na trati podáváš. Dakar to sice pořád nebude, ale s přetrženým plynovým lankem se tvoje enduro z lesa tlačí ztuha.

„Hele mami koukej, jezdím bez rukou“ – ne, tohle opravdu na trati nedoporučujeme. K jízdě prostě potřebuješ dobrá řídítka a příslušenství, jinak by to mohlo dopadnout takto: „hele mami koukej, jezdím bez zubů“. Prostě dobrý grip je základ.